מנהל עבודה מוסמך משרד העבודה

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

מנהל עבודה הוא אחד מהתפקידים הנחשקים והנחשבים ביותר בענף הבניין, אך גם אחד התפקידים שדורש את האחריות הרבה ביותר ואת האנשים המוכשרים ביותר. למעשה, תפקודו של מנהל העבודה בפרויקט בניה, יכול להשפיע מאוד לא רק על איכות הבניה והתוצר הסופי, אלא גם על בטיחות העובדים והעוסקים במלאכה. ככזה, מבקש משרד העבודה לפקח על תחום ניהול העבודה בענף הבניין, וזאת החל משלב הלימוד ורכישת ההסמכה והרישוי לעסוק במקצוע. בהתאם לכך, אם אתם רוצים להתקדם לתפקיד מנהל עבודה בענף הבניין, אתם רוצים להשלים לימודים רשמיים של מנהל עבודה מוסמך משרד העבודה ועל כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז ללימודי בניין.

מנהל עבודה מוסמך משרד העבודה

מהו תפקידו של מנהל עבודה בפרויקט בניה?

פרויקט בניה הוא פרויקט מורכב מאוד, שמשלב בתוכו שורה ארוכה של אנשי מקצוע ופועלים, המון חומרי גלם, טכניקות בניה וגם לא מעט סיכונים. התנהלות העבודה באתר הבניה צריכה להתבצע על פי רגולציות שונות, על פי תכניות מקדימות ועל פי לוחות זמנים ומסגרות תקציביות נוקשות. בכדי להבטיח שהפרויקט אכן מבוצע בצורה הנדרשת, יש להבטיח ניהול יעיל של הפרויקט ועל זה אחראי למעשה מנהל העבודה בפרויקט. מנהל העבודה אחראי על כוח האדם בפרויקט, על ניהול תהליכי העבודה בפרויקט ולא פחות מכך, גם על נושא הבטיחות בפרויקט.

ראו גם: קורס ניהול פרויקטים

מדוע נדרשת הסמכה של משרד העבודה?

אם אתם מנסים לבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם בכדי להשתלב בתפקיד מנהל עבודה בענף הבניין, אתם לבטח כבר יודעים שלצורך כך יהיה עליכם להשלים לימודי מנהל עבודה מוסמך משרד העבודה. מעורבותו של משרד העבודה נובעת מכמה וכמה סיבות ובראשן נושא הבטיחות. מנהל העבודה הוא למעשה הגורם האחראי העליון על נושא הבטיחות, ובכדי להבטיח את הבטיחות בכל אתרי הבניה, מבקש משרד העבודה לפקח על האנשים העוסקים במלאכה ועל היכולות והכישורים של מנהלי העבודה שבטיחות כלל העובדים נמצאת למעשה בידיהם. מעבר לכך, מנהל עבודה גם אחראי על היבטים מקצועיים חשובים בתהליך הבניה, וגם לעניין זה מבקש משרד העבודה להחזיק בידיו את יכולת הפיקוח, על מנת להבטיח שכל פרויקטי הבניה מנוהלים על פי חוקי התכנון ועל פי התקנות והתקנים הרלוונטיים.

איך בא פיקוח זה לידי ביטוי?

ובכן, בכדי לימודי מנהל עבודה מוסמך משרד העבודה הם לימודים שאותם אפשר להשלים אך ורק במוסדות שקיבלו את האישור המתאים לכך מטעם משרד העבודה. המשרד למעשה מגדיר את נושאי הלימוד המינימליים הנדרשים להיכלל בתכנית הלימודים ומגדיר את תנאי הקבלה של מי שמבקש להצטרף ללימודים אלה. מוסדות לימוד שעומדים בקריטריונים אלה במלואם, מקבלים למעשה את האישור של משרד העבודה כמוסדות לימוד מוכרים לצורך לימודי מנהל עבודה מוסמך משרד העבודה וכל הלומדים דרכם את המקצוע, מקבלים את ההסמכה בתום הלימודים באופן אוטומטי, ובתנאי כמובן שעמדו בקריטריונים המבוקשים כמו ניסיון, שיעור השתתפות בלימודים, מעבר של מבחן הסמכה מסכם וכן הלאה.
המרכז ללימודי בניין הוא מרכז המציע לימודים במגוון רחב של מקצועות בענף הבניין ופעילותו זוכה להכרה הן של משרד העבודה, הן של משרד השיכון והבינוי והן של משרד הפנים. בכלל זה מציע המרכז ללימודי בניין גם לימודי מנהל עבודה מוסמך משרד העבודה, וזאת במסגרת תכנית לימודים הכוללת בתוכה את כל הנושאים המחויבים ואף מועשרת בנושאים נוספים שיסייעו לכם להשתלב מהר יותר וטוב יותר בענף הבניין. בתום הלימודים, תקבלו תעודת סיום של המרכז עצמו וכן תעודת הסמכה רשמית מטעם משרד העבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!