סוגי לימודים בתחום הנדל"ן

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

כפי שכל פרויקט נדל"ן הינו ייחודי בדרכו, כך אפשר לומר שגם הכניסה לענף נעשית בשלל נתיבים. אם אתם שוקלים להיכנס לענף הנדל"ן, תוכלו לבצע זאת בהצלחה על ידי בחירת הכיוון של הקורס הרצוי. אלה כמה מסוגי הלימודים שצריך להכיר בתחום. 

קורס לתיווך בין רוכשים לקונים 

אם העיסוק בחומרי בנייה או עיצוב הפנים פחות מדברים אליכם אבל אתם פורחים בחברת אנשים אחרים, תחום התיווך יתאים לכם. אך כדי לעסוק בתחום של ייעוץ נדלן תצטרכו לקבל רישיון לעסוק בתיווך. בקורס תבינו את עבודתו של המתווך והיועץ, תכירו את החוקים הרלוונטיים בתחום, תלמדו מהו הסכם בין מתווך ללקוח ומתי תהיו זכאים לעמלה או לדמי תיווך כחוק. היו מוכנים להתמקצע וללמוד גם לאורך הדרך, כי ככל שתדעו יותר, תוכלו להעניק ערך מוסף עדכני עבור לקוחותיכם. 

קורס לעיסוק בקבלנות 

כדי לעסוק בקבלנות תוכלו לעבור קורסים שונים, כגון קורס קבלן רשום, אדריכלות בנייה או קורסים במקצועות שונים המדברים אליכם כגון אינסטלציה, גז, מיזוג אוויר. הכשרה מקיפה וקבלת תעודה תאפשר לכם לא רק לעסוק בקבלנות, להעסיק עובדים בפרויקט בניה או שיפוצים ולהשתתף במכרזים אלא גם לקבל הכרה כקבלנים רשומים. בזכות קורס ראוי לשמו, תקבלו סיווג מקצועי ועם הזמן תוכלו אף להעלות את הסיווג על מנת להשתלב בפרויקטים עוד יותר גדולים ומורכבים. 

קורס למנהלי עבודה 

מנהלי עבודה הם אנשי שטח בנשמה וביצועיסטים שמנהלים את הצוות בשטח. למנהל העבודה אחריות רבה המונחת על הכתפיים. בין היתר הוא קורא שרטוטים, דואג לצרכי כוח האדם, מטפל בעניינים הקשורים עם בטיחות בעבודה. הסמכה של מנהלי עבודה מחייבת לרוב אישור של משרד העבודה. נדרשת במקביל רמה אישית גבוהה. אם יש לכם רקע קודם בענף, למשל עסקתם בתחום כקבלנים תוכלו לעבור הכשרה של השלמה מקצועית. קורס בטיחות יסייע לכם לתפקד על פי חוק ולהוביל את הפרויקטים בצורה מקצועית ובוטחת. 

קורס בפיקוח בנייה 

מפקח בניה הוא אחד הגורמים המקצועיים החשובים ביותר בפרויקטים נדל"ניים. מפקח הבניה הוא גורם מטעמו של היזם או של בעל הקרקע. המפקח בודק שכל הגורמים המעורבים בבנייה, לרבות קבלני שלד, קבלני אינסטלציה, עובדי איטום, טיח וכל היתר, מבצעים את המלאכה על הצד הטוב ביותר. מפקח בניה עשוי להיות שליח מטעם רשות מקומית, שמטרתו לבדוק כי הבניה הולכת ומתקדמת על פי התוכניות שאושרו קודם לכן. 

חשוב להוסיף כי הדברים שלעיל הינם על קצה המזלג. לימודים בתחום הנדל"ן יכולים לכלול גם הכשרה במקצועות כגון שמאות מקרקעין, יועצי משכנתאות, מודדי קרקעות מוסמכים ועוד. משום כך, כאשר אתם מתכננים את עתידכם המקצועי, אספו פרטים נוספים לגבי כל קורס המעניין אתכם. בדקו מה לומדים בו, האם הוא מכין לקראת בחינות הסמכה ואילו קורסים מתקדמים יוכלו לעזור לכם בהמשך. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!