רישום חברה קבלנית

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

רישום חברה קבלניתאמנם רישום חברה קבלנית מצטייר כתהליך מורכב ומאתגר, וזה באמת נכון שכך הוא, אבל לפעולה הרישום יש כמה יתרונות חשובים שאי אפשר להתעלם מהם בתור אנשי מקצוע בענף הבנייה או השיפוצים. בתור התחלה, חשוב לדעת שישנן חברות פרטיות אשר מסייעות בתהליך הרישום – המשיכו לקרוא. 

בעוד שישנם לא מעט אנשי מקצוע בתחום השיפוצים והבנייה שעובדים ללא רישום רשמי בפנקס הקבלנים הישראלי, ישנם אנשי מקצוע אחרים אשר מבינים עד כמה רישום זה חשוב. יתרה מכך, ישנם לא מעט בעלי מקצוע אשר יודעים ומבינים כמה חשוב להירשם ברשם הקבלנים, אך חסמים מסוימים מונעים מהם מלהתקדם ברישום. באופן כללי, רישום חברה קבלנית מאפשר להנות מכמה יתרונות חשובים:

  1. אמינות: קבלנים רשומים תמיד ייתפסו כאמינים בעיני הלקוחות שלהם. 
  2. שקיפות: רישום חברה קבלנית יסייע לכם לספק שקיפות מקצועית לציבור לקוחותיכם. 
  3. העסקת עובדים: חברה קבלנית רשומה היא חברה אשר רשאית להעסיק עובדים זרים. 
  4. היקפי פרויקטים: רישום חברות קבלניות מאפשר להגדיל את היקפי הפרויקטים המבוצעים. 
  5. השתתפות במכרזים: חברות קבלניות רשומות יכולות להגיש מועמדות למכרזים ביטחוניים, ממשלתיים וכולי. 

למה לקוחות מעדיפים קבלנים רשומים? 

בסופו של יום, קבלנים רשומים הם קבלנים אשר נבדלים משיפוצניקים בכמה אופנים משמעותיים, כאשר אותם קבלנים למעשה יכולים להציג אסמכתאות לסוגי הפרויקטים שהם לוקחים על עצמם. בתוך כך,
הלקוחות יכולים להנות משקיפות מוחלטת של הפרמטרים הבאים:

  • הכישורים של הקבלן וסוגי יכולותיו בענף הבנייה.
  • ניתן לבדוק את הסטטוס של הקבלן, כולל בדיקת סטטוס של "הקפאה". 
  • קבלנים רשומים יכולים להעסיק עובדים זרים כחוק, ולקוחות תמיד ירצו לדעת שאין להם שב"ח בחצר ביתם. 
  • חברה קבלנית רשומה מאפשרת ללקוחות לקבל שקיפות מקצועית באשר ליכולותיה, שהוכחו כיכולות מקצועיות בפנקס הקבלנים. 
  • בעת התנהלות מול קבלן רשום, הלקוחות ירגישו שיש להם "אמא ואבא" לפנות אליהם בשעת בעיה. 

בסופו של דבר, חברה קבלנית רשומה הינה חברה אשר מאפשרת ללקוחות שלה להרגיש מוגנים מבחינה מקצועית, טכנית ואפילו משפטית. במקרה שמשהו משתבש במהלך פרויקט הבנייה, יש את רשם הקבלנים הישראלי שניתן לפנות אליו ולהגיש תלונה. עובדה זו כשלעצמה, מספיק מרתיעה כדי לגרום לקבלנים לבצע את עבודתם נאמנה. 

במי צריך להסתייע כדי לרשום חברה קבלנית? 

באופן כללי, ניתן להסתייע בכמה גורמים שונים, כאשר אלו יהיו בד"כ צדדים כמו:

1) עורך דין לרישום חברה קבלנית.

2) חברה פרטית לרישום קבלנים. בסופו של דבר, לעורכי דין יש את הידע הנדרש לתהליך והם יכולים להבטיח שהכול נעשה בצורה נכונה וחוקית. עם זאת, חברות פרטיות בדרך כלל מעסיקות עורכי דין בתחום, ככה שיהיה ניתן לקבל את כלל השירותים תחת קורת גג אחת. 

כאשר מחליטים לקבל סיוע מקצועי בתהליך הרישום של החברה, חשוב לקחת בחשבון את המומחיות והניסיון של אותה חברה פרטית. בין אם מסתייעים בקבוצת יובל סגל או בחברה פרטית אחרת, חשוב לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  1. ניסיון: יש לבדוק כמה זמן החברה עוסקת בתחום של הוצאת רישום קבלן, ואילו חברות קבלניות אחרות הסתייעו בה בעבר. 
  2. מוניטין: מוניטין כללי הוא משהו שקל מאוד לבדוק, פשוט מריצים חיפוש בגוגל ומוודאים שהחברה נקייה מפסקי דין או מידע בעייתי אחר. 
  3. אסמכתאות: חשוב לוודא כי החברה יכולה להנפיק את כל האסמכתאות הרלוונטיות לתחום העיסוק של החברה הקבלנית. 

לבסוף, יהיה חשוב גם לבדוק את הצפי לסיום התהליך והוצאת הרישום הסופי. אם החברה מקצועית דיה, היא אמורה לעשות זאת תוך זמן קצר. 

כיצד חברה קבלנית מגישה בקשת רישום?

על מנת שחברה קבלנית תוכל להירשם כחברה רשומה ברשם הקבלנים הישראלי, עליה להוכיח כי יש ביכולותיה להתמודד עם פרויקטים מבניים, שלדיים ופרויקטים מורכבים אחרים. במילים אחרות, אנשי המקצוע אשר עוסקים בתחומים הנ"ל של מבנה ושלד הם מהנדסים או הנדסאים. 

בתוך כך, ע"פ החוק בישראל, חברה קבלנית יכולה להירשם כחברה רשומה רק כאשר היא מעסיקה את אנשי המקצוע הבאים:

  1. מהנדסי בניין
  2. הנדסאי בניין
  3. מנהלי עבודה

במילים אחרות, רישום חברה קבלנית הוא אפשרי גם במקרים בהם הקבלן אינו מחזיק באחת מהאסמכתאות לעיל. זאת, ע"י העסקה בחברה של אחד מאותם אנשי המקצוע הנ"ל. 

רישום חברה קבלנית והעסקת מהנדס – כמה דגשים 

כאשר חברה קבלנית מעוניינת להירשם בפנקס הקבלנים הישראלי, כאמור, היא צריכה להעסיק מהנדס בניין, הנדסאי או מנהל עבודה. למעשה, יש צורך להעסיק 2 אנשי מקצוע, כאשר הבחירה בסוגי אנשי המקצוע נתונה לבחירתו של הקבלן. במילים אחרות, אפשר להעסיק:

  • 2 מנהלי עבודה
  • מנהל עבודה ומהנדס
  • הנדסאי בניין ומהנדס
  • 2 מהנדסים, 2 הנדסאים או כל שילוב אחר שתמצאו לנכון.  

יש לציין, בין אם תבחרו להעסיק 2 מקצוע כאלו או אחרים, יש לזכור כי אותם בעלי מקצוע מהווים זרוע ישירה של הקבלן. במילים אחרות, המומחיות והיכולות של אותם בעלי מקצוע הם מה שישליכו על איכות הגמר של הפרויקטים השונים. 

סיוע ברישום חברה קבלנית – יובל סגל 

קבוצת יובל סגל היא חברה פרטית אשר מספקת את כלל הסיוע הנדרש בתהליך של הוצאת קבלן רשום. בקשת רישום לחברה קבלנית כוללת הנפקת מסמכים רבים, תעודות ואסמכתאות, היתרים משתנים ועוד, כאשר כל אותם פרמטרים מטופלים ע"י יובל סגל. 

עם ניסיון של שנים רבות בענף הבנייה ולאחר שליוותה קבלנים רבים בתהליך רישומם, קבוצת יובל סגל תטפל בכל שלבי התהליך של הרישום שלכם. אם אתם צריכים מידע נוסף או צריכים לקבל עצה בנושא, אנו מזמינים אתכם לקבל סיוע נוסף מאת צוות יובל סגל – סיוע מקיף ברישום חברות קבלניות. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!