רישום קבלן משרד הביטחון

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

רישום קבלן משרד הביטחוןישנם כמה שלבים שונים אשר קבלנים צריכים לעבור, אם הם מעוניינים להירשם בתור קבלן משרד הביטחון. למשל, בראש ובראשונה, רישום קבלן משרד הביטחון מצריך הנפקת אישור של היעדר הרשעות פליליות. מה הלאה? הנה כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון, מה שעשוי להוביל אתכם להפוך למצליחים יותר בתחומכם. 

המציאות הישראלית היא לא רק מורכבת, אלא מצריכה מאנשי המקצוע ברחבי הארץ להמציא, לחדש ולחזק שלל פתרונות שונים שנועדו לספק הגנה מרבית לאזרחי הארץ. בתוך כך, ישנם מגוון פרויקטים ממשלתיים ומדינתיים שאליהם יכולים להירשם אך ורק קבלנים רשומים. רגע לפני שאתם מוותרים על הגשת מועמדות למכרז מדיני, ממשלתי או ביטחוני, הנה מה שצריך לדעת על רישום קבלן משרד הביטחון, נתחיל עם היתרונות שברישום:

  1. ביצוע פרויקטים: רישום קבלן משרד הביטחון מאפשר לבצע פרויקטים בסדרי גודל רווחיים יותר מאשר חלק מהפרויקטים הפרטיים. 
  2. מוניטין: קבלנים רשומים במשרד הביטחון נהנים ממוניטין חזק יותר בעיני הלקוחות שלהם, כי הרי המדינה בחרה בהם כמספיק טובים כדי ליצור שת"פ. 
  3. ענפי תעסוקה: ניתן להירשם לעבודות קבלן ראשיות ומשניות גם יחד, כולל תשתיות, חשמל, מים ועוד. 
  4. מכרזים: עבור קבלנים רשומים במשרד הביטחון, קל יותר להמשיך להתקבל למכרזים ממשלתיים ועירוניים אחרים. 

אילו פרויקטים יכול לבצע קבלן רשום משרד הביטחון?

באופן כללי, קבלן רשום במשרד הביטחון יכול לבצע את הפרויקטים אשר להם הוא הוכשר והוסמך לפי החוק ועל פי ההשכלה שלו. במילים אחרות, לכל קבלן בפנקס הקבלנים יש היתר ואישורים לבצע עבודות מסוגים שונים, כאשר עבודות אלו יכולות לכלול את הפרויקטים הבאים:

  • טיפול, בנייה ושיפוץ של תשתיות על סוגיהן
  • עבודות עפר ובנייה, סלילת כבישים ובניית גשרים
  • ביצוע עבודות איטום, שלד ועבודות מבניות 
  • טיפול ביסודות של מבנים, היבטים תחזוקתיים של מבנים ועוד

לפני שנרשמים בתור קבלנים רשומים במשרד הביטחון, כמובן שיש להירשם בפנקס הקבלנים בישראל (רשם הקבלנים), שהוא כשלעצמו, מגדיר את עיסוקיו המותרים של הקבלן ע"פ החוק. 

מה כוללים מכרזים ביטחוניים? 

באופן כללי ודי רחב, מכרזים ממשלתיים וביטחוניים בישראל, או צבאיים אשר משלבים בתוכם שת"פ עם מדינות אחרות – יכולים לכלול מגוון רחב של עבודות קבלן. רק לאחרונה החלה מדינת ישראל שיתופי פעולה צבאיים עם קפריסין ומדינות נוספות, כאשר חלק מאותם שיתופי פעולה עשויים להצריך עבודות קבלן מסוגים מאוד שונים ומגוונים, לרבות שירותי הנדסה, בנייה, תיקון ותחזוקה, כמו גם תמיכה כללית לממשלה או לצבא ועוד.

עבודות קבלן במכרז ביטחוני עשויות לכלול בניית תשתיות חדשות במגוון אתרים שונים ברחבי הארץ או אפילו בעולם, כגון גשרים או כבישים, תיקון מבנים קיימים, שיפוץ של מבנים ביטחוניים ועוד. במילים אחרות, עבודות קבלן למכרזים ממשלתיים וביטחוני יכולות להיות מגוונות למדי, בהתאם לאופי הפרויקט. בסופו של דבר, העבודות הללו בד"כ מכוונות לחיזוק תשתית הביטחון הלאומי של ישראל והגנה על אזרחיה.

כיצד לבצע רישום קבלן למשרד הביטחון?

על מנת להימצא ברשימת הקבלנים אשר זכאים להשתתף במכרזים ביטחוניים, קבלנים צריכים לעמוד באי אלו קריטריונים שונים וכן לצרף את המסמכים הרלוונטיים. בשלב הראשון לתהליך, יש לשלוח את המסמכים הבאים לאגף ההנדסה במשרד הביטחון:

  • תעודה ואישור המעיד על היותו של הקבלן רשום ברשם הקבלנים בישראל. 
  • אישור הוועדה הבינמשרדית להיות הקבלן זכאי להשתתף במכרזים ממשלתיים על סוגיהם. 

את המסמכים הנ"ל יש לשלוח לכתובת הבאה: 

אגף ההנדסה והבינוי – רישום קבלנים

רח' קפלן 23, הקריה בת"א

כמו כן, ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון מס' – 073-3877223  

כיצד להקל על רישום קבלן משרד הביטחון?

אם מעוניינים להקל על התהליך של רישום קבלן משרד הביטחון וגם לזרזו, האופציה היחידה היא קבלת סיוע מקצועי בתהליך. את הסיוע אפשר לקבל מכמה גורמים שונים, כמו למשל:

  1. עורך דין: עורכי דין אשר עוסקים בתחום זה מכירים את כל הבירוקרטיה הנלווית לתהליך רישום הקבלן, אך החיסרון הוא שצריך לאתר עו"ד בתחום הספציפי בו הקבלן עוסק. 
  2. חברה פרטית: ישנן חברות שונות אשר עוסקות בתחום, ואלו יכולות לספק לקבלנים סיוע מלא ומקיף עד קבלת אישור הרישום של הקבלן במשרד הביטחון. היתרון הוא, שחברות אלו כוללות בשירותיהן גם סיוע משפטי ע"י עו"ד. 
  3. אנשי מקצוע בתחום: אם אתם מכירים אנשי מקצוע שכבר ביצעו בעבר רישום קבלן משרד הביטחון, ניתן לנסות להיעזר בהם כדי לצלוח את התהליך ביעילות ובזריזות. 

ההמלצה הנכונה היא, בסופו של דבר, לקבל סיוע מאת חברה חיצונית שמכירה את נבכי התהליך ואת כל מה שהוא מצריך מהקבלן. באופן הזה של הדברים, הקבלן יוכל למסור את כלל הטיפול לידיה המקצועיות של החברה, ובכך, להמשיך להתנהל עסקית באין מפריע. 

למה לקבל סיוע מקצועי ברישום קבלן – YUVAL SEGAL 

בין אם אתם מחליטים להירשם כקבלנים במשרד הביטחון או שמא אתם בשלב הקדום לכך (שלב הרישום בפנקס הקבלנים בישראל), חשוב לקבל סיוע מקצועי. אתם יכולים לקבל סיוע מאת אנשי מקצוע שכבר היו בנעליים שלכם, אבל אפשר לתת למקצוענים לנהל את בקשת הרישום שלכם במשרד הביטחון. 

צוות המומחים של קבוצת יובל סגל מכיר לעומק את התהליכים של הגשת בקשת הרישום של קבלנים למשרד הביטחון, מה שמאפשר לחברת יובל סגל לצלוח את בקשת הרישום תוך תקופה מינימלית של כ- 60 יום ומעלה. 

לא בטוחים כיצד לגשת לתהליך, או מה התהליך אמור להצריך ממכם בבחינת הגשת המסמכים והבירוקרטיות?

אתם מוזמנים לקבל ייעוץ ללא התחייבות מאת צוות YUVAL SEGAL – סיוע מקצועי בהוצאת רישום קבלן במשרד הביטחון. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!