צביעת דירות: כמה עולה לצבוע דירה בהערכה לשנת 2021?

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

 

תוהים כמה עולה שירות צביעת דירות? הגעתם למקום הנכון! אם אתם רוצים להבין כמה אתם צריכים לתכנן להוציא על צביעת הדירה שלכם, המשיכו לקרוא את מדריך העלויות שמציג כאן את כל הטיפים והתובנות בתחום.

כמה עולה שירות צביעת דירות?

פרויקטים שונים של צביעת דירות עשויים להשתנות לא מעט בעלויות, וכל איש מקצוע מתמחר את פרויקט הצביעה בהתאם לשיקולים שלו. אבל בסופו של דבר העלויות שלכם יגיעו לגודל, למורכבות ולעבודת ההכנה הנדרשת לעבודת הצבע של דירתכם.העלויות כוללות מריחת שכבה חדשה של צבע על הקירות, וקיימים גם הבדלי עלויות בין צביעת הדירה בעצמכם לבין העסקת קבלן צבע מקצועי. לכן פרט לכל הנושא של המחיר, עליכם לבדוק עוד דברים בהיבט של בחירת צבעי כמו רמת המקצועיות שלו, האם המחיר כולל או לא כולל את עבודה הצביעה, מה רמת היעילות של הצבעי ותוך כמה זמן הוא אמור לסיים את הפרויקט ועוד.

עלות ממוצעת של צביעת דירות אם שוכרים שירותי צבעי מקצועי

מאפיין אחד שחשוב להבין הוא שכל קבלן צבע מקצועי מתמחר את עבודתו באופן שונה וגובה תעריפים שונים פרטים מוספים תמצאו באתר המרכז לצביעת דירות, ורוב אנשי המקצוע בתחום מתמחרים עלויות צביעת דירות לפי מטרים מרובעים.  אבל חשוב לזכור שאם אתם שוכרים צבעי מקצועי שיצבע דירה גדולה באופן משמעותי או דירה עם תקרות גבוהות, המחיר יעלה יותר.

העלות הממוצעת של צביעת דירות למטר מרובע נעה בין 4 ₪ ל-12 ₪. כלומר, עלות הפרויקט הכוללת שלכם עשויה לנוע בין 2,800 ₪ ל-7,500 ₪ לדירה בגודל ממוצע. ברוב המקרים, אלו העלויות שצבעים מקצועיים גובים, במקום לקבוע תעריף לשעה, מכיוון ששיטה זו מאפשרת להם לבצע הערכה מקיפה לעלויות העבודה הכוללות שלהם.

 

טיפים חשובים בבחירת צבעי וצביעת דירות

  1. בחרו צבעי דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים או נסו להשוות בין כמה צבעים דרך אתרים המשווים בין בעלי מקצוע.
  2. הקפידו שיש התאמה מלאה בין סוג הצבע לסוג החלל
  3. אל תוותרו על תיקוני נזילות וקילוף הקירות במידת הצורך כדי שלא תשלמו פעמיים על הצביעה
  4. בצעו עבודת הכנה מקצועית

 

כמה מילים לסיום על צביעת דירות

עכשיו, לאחר שהבנתם את העלויות לפרויקטים של צביעת דירות, ההערכות האלה מספקות מושג טוב יותר לגבי עלויות הפרויקט שאתם בוחנים.

נכון שכל פרויקט צביעת דירה שונה, אבל ידיעת טווח העלויות לפני שתתחילו תמיד מועילה, כך שתוכלו למצוא את כל תחומי התקציב שתוכלו לקצץ בהם. חוץ מזה, הבנת התמחור מסייעת לכם להחליט אם ברצונכם לשכור שירות צביעת דירות שיסייע לכם להימנע מהתעסקות בפרויקט צביעת הדירה בעצמכם, השקעת הזמן, והשקעה בקניית החומרים והציוד, שלא לדבר על התוצאות שלא בטוח שיהיו יפות ומקצועיות כמו עם שירותים מקצועיים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!