חתימה לקבלן רשום

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

חתימה לקבלן רשוםרגע לפני שאתם מוותרים על החלום להיות קבלנים רשומים שמצליחים להגדיל את היקף הפרויקטים שלהם, חשוב לדעת שיש פתרון לאנשי מקצוע ללא ההשכלה הנדרשת. בעוד כי ההשכלה הנדרשת היא הנדסאות בניין עבור רישום קבלנים, אפשר גם לקבל חתימה לקבלן רשום ע"י מהנדס. כיצד זה עובד ומה זה בעצם אומר? 

רבים לא בהכרח יודעים זאת, אבל ישנם לא מעט בעלי מקצוע אשר עוסקים בישראל בענף הבנייה ובתחומי השיפוצים השונים, כאשר רק כ-10,000 בעלי מקצוע הם קבלנים רשומים ברשם הקבלנים הישראלי. בפועל, אנשי מקצוע רבים עובדים ללא רישום רשמי, מה שכרוך בכמה חסרונות חשובים שיש להביא בחשבון. בתוך כך, חשוב לדעת כי קבלנים לא רשומים לא יכולים להנות מהיתרונות הבאים:

  1. הוכחת יכולות מול לקוחות: קבלנים שאינם רשומים לא יכולים להציג אסמכתאות לכישורים המקצועיים שלהם. 
  2. העסקת עובדים זרים: קבלנים לא רשומים אינם יכולים להעסיק כחוק עובדים זרים. 
  3. מכרזים של המדינה: קבלנים לא רשומים אינם יכולים להשתתף במכרזים ממשלתיים, תאגידיים או ביטחוניים. 
  4. בידול עסקי: קבלנים רשומים מבודלים תחרותית משיפוצניקים אחרים, מה שחשוב בענף כה גדוש בתחרות. 

מה זה אומר, חתימה לקבלן רשום?

בפועל, חתימה לקבלן רשום משמע חתימה ע"י גורם מקצועי אשר מאשר את עבודתו עם קבלן נתון. במילים אחרות, כאשר מהנדס בניין, הנדסאי בניין או מנהל עבודה חותמים לקבלן רשום, זה אומר שהם מועסקים על ידי אותו קבלן. ע"פ החוק בישראל, חתימה לקבלן רשום משמע תעסוקה במשרה מלאה תחת אותו קבלן. 

כאמור, חתימה לקבלנים רשומים יכולה להתבצע רק על ידי מהנדסים, הנדסאים או מנהלי עבודה מוסמכים. זאת, כאשר כל אחד מאותם אנשי המקצוע הנ"ל צריכים להציג ניסיון בשטח של שנתיים לכל הפחות (מנהלי עבודה נדרשים להציג ניסיון של 4 – 6 שנים). כאשר אותו גורם מקצועי חותם עבור קבלן רשום, הוא למעשה מאשר שעבודתו של אותו קבלן נמצאת תחת פיקוחו. 

מה החתימה מצריכה מהמהנדס? 

כאשר מקבלים חתימה לקבלן רשום, זה אומר שאותו מהנדס או מנהל עבודה מתחייבים לפיקוח על שלבי הפרויקט השונים. הלכה למעשה, זה אומר שהם מחויבים לפקח על תהליכים מבניים ושלדיים שונים במהלך הבנייה, כאשר אלו יכללו גם היבטים בטיחותיים שונים. בשטח, המשמעות לכך היא, שהמהנדס צריך להיות מועסק במשרה מלאה של 40 שעות שבועיות הכוללת:

  • עבודה בשיתוף פעולה עם אדריכלים, הנדסאים ומנהלי עבודה אחרים באתר הבנייה. 
  • פיקוח וכן פתרון בעיות טכניות מורכבות המבוססות על עקרונות הנדסיים, חומרים, טכנולוגיה ואיכות הסביבה.
  • חלק מהמהנדסים עשויים להיות אחראים על תקצוב עלויות, תזמון משימות, פיקוח על חוזים והבטחת עמידה בתקנות הבטיחות.

כמו כן, יש לציין כי החוק בישראל אוסר על מהנדסים להיות מועסקים על ידי כמה קבלנים שונים. זה אומר שיש היצע מסוים של מהנדסים ומנהלי עבודה בשוק, ככה שחשוב למצוא את אנשי המקצוע הנכונים. בסופו של דבר, היכולות המקצועיות של המהנדס ישליכו באופן ישיר על איכות הפרויקט שנמסר ללקוחות. 

כיצד לקבל חתימה לקבלן רשום?

על מנת לקבל חתימה לקבלן רשום, יש צורך ליצור קשר עם כמה אנשי מקצוע, לבחון את הכישורים שלהם, הניסיון ואת האסמכתאות הרשמיות שלהם. זה נשמע כמו לא מעט עבודה, וזה באמת כך, אבל עם הסיוע הנכון התהליך הזה הופך פשוט יותר. את הסיוע המקצועי ניתן לקבל מעורכי דין בתחום, כמו גם מחברות פרטיות אשר עוסקות בכך. 

אם מחליטים לקבל סיוע מקצועי בהגשת בקשת רישום הקבלן, בד"כ יתלווה לסיוע המקצועי הזה גם שירות משפטי של עו"ד. באופן הזה, כלל ההיבטים של התהליך יטופלו ע"י גורם חיצוני שמשולם לעשות כך. אמנם זה יעלה כמה שקלים בכיס, אבל זה יחסוך לאנשי המקצוע זמן יקר והתעסקויות שונות, מה שיאפשר לאותם אנשי מקצוע להמשיך כרגיל בשגרתם ולהמשיך לעבוד. 

למה לקבל סיוע משפטי ברישום קבלן?

בסופו של דבר, עורך דין יכול לעזור בכלל התהליך של רישום קבלנים בצורה יעילה ומקיפה, כך שאף פרט קטן לא יתפספס. בנוסף, עורכי דין יכולים לסייע בנושאי מיסים שונים ובנושאים משפטיים אחרים הקשורים לעסק הקבלני. ככל שישכיל בעל העסק הקבלני לקבל סיוע משפטי, כך יוכל להמשיך לנהל כרגיל את הפרויקטים שלו. 

בלא מעט מובנים שונים, עם כל המורכבות המשפטית הכרוכה ברישום חברה קבלנית, קבלת עזרה מעורך דין מנוסה עשויה להיות חשובה מאין כמותה. כידוע, התהליך מורכב מהגשת מסמכים שונים, אסמכתאות מקצועיות, היתרי עבודה ועוד, כמו גם הנפקת כלל המידע הנוגע לחתימה של המהנדס או מנהל העבודה. כל אלו ועוד, הם פרמטרים שצריכים להיות מטופלים על ידי עורך דין או חברה פרטית המלווה בתהליך. 

סיוע בקבלת חתימה לקבלן רשום – yuval segal

קבוצת יובל סגל הינה חברה פרטית אשר עוסקת שנים רבות בתחום של רישום קבלן רשום. בעזרת צוות מנוסה ובקיא ובסיועם של עורכי דין מטעם יובל סגל, ניתן לקבל את חתימת הקבלן הרשום תוך זמן מינימלי של כ-60 ימים ומעלה. החברה מספקת שירותי ליווי מקצועיים ומקיפים בהוצאת הרישיון הנכסף, כאשר אלו יכללו:

עם ניסיון של שנים בענף הבנייה, צוות יובל סגל יוודא כי רישיונכם יתקבל במהרה וללא עיכובים מיותרים. אם אתם צריכים מידע נוסף, צוות החברה מזמין אתכם לקבל ייעוץ ללא התחייבות ומענה לכלל הסוגיות הבלתי פתורות. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!