קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

בעשרים השנה האחרונות, חלה הגברה בנוגע לפיקוח עבור קבלנים בישראל בכל הענפים והתחומים, פיקוח שנעשה על ידי משרד הבינוי והשיכון במטרה לעלות את איכות הבניה במדינת ישראל ולוודא שהקבלנים שעובדים על פרויקטים בסדרי גודל עצומים הם אנשים מקצועיים, הגונים ויסודיים.

מיהו קבלן מוכר?

מהו קבלן מוכר לעבודות ממשלתיותקבלן מוכר לעבודות ממשלתיות הוא קבלן רשום המכונה גם קבלן עם כוכבית והשם שלו קיים בתוך מאגר קבלנים מוכרים בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון.

קבלן מוכר רשאי לבצע עבודות ממשלתיות בתחומים שונים הרשומים בענפי סיווג הקבלנים. חשוב לציין כי רישום קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות הוא הליך מורכב הדורש ידע, ניסיון, מקצועיות ופרקטיקה מול מי שאחראי על רשם הקבלנים. יש למלא את כל הפרטים בצורה מדוייקת, להעביר את כלל המסמכים כראוי ולהוכיח כי אותו בעל מקצוע אכן זכאי להיות קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות. בין השאר קבלן מוכר יכול להגיש בקשה לבנות בנייני מגורים, תשתיות, שטחים מסחריים, נמלים, כבישים ועוד.

מה החוק קובע?

חוק רישום הקבלנים בישראל קובע כי על תאגידים ועל יחידים המתמקצעים בעבודות הנדסה בנאיות חובה להירשם בפנקס הקבלנים המנוהל על ידי רשם הקבלנים תחת משרד הבינוי והשיכון. לאחר הרישום, יוכל הקבלן להגיש מועמדות למכרזים של משרדי ממשלה (רק כאשר הוא עומד בכל הדרישות וקיבל את דרגות הסיווג הרלוונטיות.).

לאילו ענפים ניתן להירשם לאחר שקיבלנו את האישור קבלן מוכר?

את הרישיון לקבלן מוכר תוכלו לקבל לפי הרישיון שכבר יש לכם בתעודת קבלן רשום. אם אתם רשומים בענף המסווג תחת 100 ג1 תוכלו להירשם לענף זה גם כקבלנים מוכרים. במידה ותהיו רשומים לעוד ענפים נוספים, גם אליהם תוכלו להירשם בתוך קבלנים מוכרים. הרישום מתבצע עבור כל ענף בנפרד!

התנאים לקבלת רישיון קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות

לאילו ענפים ניתן להירשם לאחר שקיבלנו את האישור קבלן מוכר?קבלן מוכר יכול לעבוד או בתור עוסק מורשה או בתור חברה בע“מ. קבלן מוכר יכול להגיש בקשות למכרזים פומביים או מכרזים עירוניים ואף לעבוד עם גופים ממשלתיים מוכרים. בכדי לקבל תעודת קבלן כוכבית הקבלן מחוייב כאמור להציג את הניסיון, את ההתנהלות ואת ההכשרות שעבר במהלך השנים באחד או ביותר מענפי הסיווג. כל המידע אותו הקבלן מגיש בין אם בעצמאות מלאה ובין אם בסיוע מחברה או עורך דין חיצוניים עובר לנציגי ועדה משרדית הקובעת עבודות לקבלנים.

כדי שאכן הקבלן יאושר כקבלן מוכר לעיו להציג את הניסיון המקצועי שלו, כלומר לצרף אישורים המוכיחים כי הוא ביצע עבודות במהלך ששת השנים האחרונות, להציג חוזי עבודה פרטיים, העסקה של קבלני משנה, כתבי כמויות ועוד.

על הקבלן להציג בפני הועדה כי החברה אותה הוא מנהל מתנהלת באופן תקין מבחינה חשבונאית ועליו לצרף הצהרת רואה חשבון המלווה את החברה לאורך שנות הפעילות שלה. בנוסף עליו למלא מגוון של טפסים ולהציגם בפני הועדה.

מידע מקיף על קבלן מוכר לעבודות ממשלתיותלסיכום, אין ספק כי רישום לקבלן מוכר פותח דלתות רבות בפני חברות, עסקים ותאגידים בישראל וכי קבלן שהוא מוכר יכול לפתח את הקריירה שלו ולקחת חלק בפרויקטים שיקפיצו לו את הקריירה בכמה רמות. יחד עם זאת, חשוב לדעת ולזכור כי התנאים והתהליך לקבלת תעודת קבלן מוכר או קבלן כוכבית אינם פשוטים כלל וכלל. מדובר בהליך מורכב, מסובך וארוך, לכן כדאי ומומלץ לפנות לחברה מקצועית חיצונית שתסייע לכם שלב אחר שלב בתהליך.

רוצים לקבל עוד מידע מקיף על קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות? קבוצת יובל סגל בעלת ניסיון רב בתהליך רישום קבלנים מורשים על כל שלביו ובקשר מתמיד עם רשם הקבלנים בישראל. נשמח לסייע לכם בכל שאלה ותהליך הרישום תוך בדיקת התאמה. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לעזור!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!