מנהל עבודה באתר בניה

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

כל מי שעבד אי פעם באתר בניה, יודע שהאיש החשוב ביותר באתר הבניה הוא מנהל העבודה. ישנו המהנדס, ישנו הקונסטרוקטור, ישנו האדריכל, ישנו הקבלן הראשי, ישנם קבלני המשנה וישנם כמובן הפועלים ואנשי המקצוע, אבל האיש שאוחז בידיו את שרביט הניהול של כל מה שקורה באתר הוא מנהל העבודה. מנהל עבודה באתר בניה הוא תפקיד מאתגר מאוד ואחראי מאוד ועל כן גם דורש הסמכה ורישוי מטעם משרד העבודה. החלק המרכזי והחשוב ביותר בתהליך ההסמכה הנדרש הוא החלק של לימודי המקצוע ועל לימודים אלה מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז ללימודי בניין.

כלי עבודה של מפקח בניה

מדוע נדרשת השכלה רשמית בכדי לעבוד כמנהל עבודה?

אולי אתם כבר יודעים את זה ואולי לא, אבל בישראל ישנם לא מעט פרויקטים של בניה ושיפוצים, בהם מנהל העבודה הוא פשוט אחד העובדים הבכירים שמעולם לא הוכשר לתפקיד זה ומעולם גם לא קיבלת ההסמכה והרישוי הנדרשים לשם כך. בפרויקטים כאלה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר לתקלות בתהליך הבניה, לתוצר באיכות גרועה, לבזבוז כספי גבוה ולבסוף גם לסיכון חיים. מנהל עבודה הוא איש המקצוע שאמור לנהל את כל מה שמתרחש באתר הבניה, החל מכוח האדם ותיאום בין אנשי המקצוע הפעילים באתר, דרך הציוד, המכשור וחומרי הגלם וכלה בבטיחות העובדים והשוהים בסביבה. אחריות זו מייצרת שורה ארוכה של אתגרים, שרק ידע מקצוע ומתודולוגיות מקצועיות סדורות, יכולים לייצר את המענה ראוי להם. את הניסיון רוכשים בשטח אבל את הידע המקצועי רוכשים על ספסל הלימודים במסגרת קורס מנהל עבודה באתר בניה.

מה לומדים במסגרת הקורס?

קורס מנהל עבודה באתר בניה מיועד להעניק לסטודנטים את כל הידע המקצועי הנדרש להם על מנת למלא את תפקידם בצורה מקצועית ובסטנדרטים גבוהים. במסגרת הקורס לומדים הסטודנטים על חומרי בניין וציוד בניה, תורת הבניה ויציבות מבנים, מלאכת הבניה, ארגון תאר בניה וניהול תהליכי הביצוע, קריאת תכניות בנייה, קריאת מפות טופוגרפיות, קריאת דו"חות מדידה ואחרים, ניהול עובדים, רגולציה בענף הבנייה והתעסוקה ולבסוף בטיחות ועזרה ראשונה. כל אלה הם מעגלי ידע שבהם חייב לשלוט כל מנהל עבודה באתר בניה ולשם כך נדרשת קודם כל השכלה רשמית ובהמשך לכך גם ניסיון, שמאפשר להתקדם בסולם הפרויקטים.

ראו גם: קורס ניהול פרויקטים בבניה

היכן לומדים את הקורס?

קורס מנהל עבודה באתר בניה נלמד במוסדות לימוד שונים המלמדים את מקצועות הבניין השונים, אם כי במקרה של מנהל עבודה, חשוב לוודא כי אתם בוחרים במוסד לימוד שזוכה להכרה של משרד העבודה והרווחה ושתכנית הלימודים בקורס, מאושרת ומוכרת על ידי המשרד. מנהל עבודה הוא מקצוע בעל השפעה משמעותית על בטיחות העובדים באתר בניה ולא פחות מכך על איכות התוצר הסופי ובטיחותו. מהסיבה הזאת, מבקשת המדינה לפקח על התחום וזאת באמצעות הגדרת הקריטריונים להכשרת מנהלי עבודה ובכלל זה חובת הכשרה מקצועית במסגרת לימודים רשמיים וכן הקפדה על נושאי הלימוד ההכרחיים שחייבת כל תכנית לימודים כזאת לכלול. רק קורסים שזוכים להכרה של משרד העבודה והרווחה, יאפשרו לכם לקבל את ההסמכה המיוחלת בתום הקורס ולאפשר לכם להשתלב במקצוע בצורה חוקית ועם רישיון תקף.

את הקורס מנהל עבודה באתר בניה תוכלו ללמוד גם במרכז ללימודי בניין, המציע קורסים ומסלולי לימוד בכל מקצועות הבניין וזוכה להכרה מלאה של משרד העבודה והרווחה, הן ברמת מוסד הלימודים והן ברמת הקורס ותכנית הלימודים. הקורס מעובר על ידי סגל מרצים בכיר ובסופו מוענקת לכם תעודת הסמכה מוכרת מטעם משרד העבודה והרווחה.

ראו גם: קורס קבלן בניין

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!