קבלן שיפוצים רשום

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

קבלן שיפוצים רשום

 

אחרי זמן רב שאתם מתכננים לשפץ את הבית ואחרי שהכנתם את כל התקציב הנדרש כדי להפוך את הבית שלכם לבית החלומות שתמיד רציתם, כעת הגיע השלב לבחור את קבלן השיפוצים שיבצע עבורכם את המשימה. בשלב בחירת הקבלן, ישנם פרמטרים שונים שאתם רוצים לבחון וביניהם גם המלצות וחוות דעת מקצועיות שאתם יכולים לקבל על קבלן שיפוצים פוטנציאלי, אבל מעבר לכל אלה, הדבר הראשון שאתם רוצים לוודא הוא שאתם עובדים אך ורק עם קבלן שיפוצים רשום ובשורות הבאות נסביר לכם גם מדוע.

 

קודם כל, מה זה אומר קבלן שיפוצים רשום?

ובכן, על פי החוק במדינת ישראל, כל קבלן מחויב ברישיון מטעם רשם הקבלנים במשרד השיכון. קבלן בעל רישיון מתווסף לרשימת הקבלנים המורשים במדינת ישראל, רשימה שמרוכזת כולה במסגרת מאגר נתונים הנקרא פנקס הקבלנים, ומכאן גם מגיע הביטוי קבלן רשום, קרי קבלן שרשום בפנקס הקבלנים כקבלן מורשה. קבלן שיפוצים רשום הוא קבלן ששמו ופרטיו מופיעים בפנקס הקבלנים תחת הסיווג הספציפי של שיפוצים. פנקס הקבלנים עצמו מחולק לסיווגים שונים על פי תחומי התמחות בענף הבניין, החל מקבלני אינסטלציה וחשמל, דרך קבלני שיפוצים וכלה בקבלני בניין, שלד ותשתיות. לצורך ביצוע עבודות שיפוצים, עליכם למצוא קבלן רשום שמסווג תחת הקטגוריה שיפוצים בפנקס הקבלנים.

 

 

מדוע לא כדאי לעבוד עם קבלן שיפוצים שאינו רשום?

לפני שנסביר מדוע כדאי לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום, נתחיל אולי בהסבר מדוע לא כדאי לעבוד עם קבלן שיפוצים שאינו רשום. ובכן, קבלן שאינו רשום הוא למעשה קבלן שמתעורר כל יום אל עוד יום עבודה בניגוד לחוק. המדובר באדם שמפר חוק באופן יומיומי ואי אפשר להימנע מכך שאדם שפועל בניגוד לחוק באופן יומיומי, יכול בהחלט לפעול גם בניגוד לאינטרסים שלכם, הלקוחות שלו. מאחר ופעילותו של אותו קבלן היא אינה חוקית, הרי שגם לא ניתן לבצע כל ביטוח לפעילות זו. אם במהלך עבודות השיפוצים יקרה מה שקורה לא מעט – פגיעה ברכוש, פגיעה בנכס או פגיעה בנפש, בין שלכם ובין של צד שלישי כלשהו, לא משנה אם יש לכם או לאותו קבלן פוליסת ביטוח ביד, הפוליסה פשוט לא תהיה בתוקף ולא יינתן כל פיצוי מטעם חברת הביטוח. מדוע? מכיוון שכל פוליסת ביטוח בענף הבניין מותנית בראש ובראשונה בכך שהפעילות מבוצעת על פי החוק והקבלן הוא קבלן רשום על פי חוק, ואם זה לא המצב, הרי שהפוליסה אינה בתוקף.

 

מדוע כן כדאי לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום?

קבלן שיפוצים רשום

ואחרי שאמרנו מדוע לא, בואו נתמקד במדוע כן. ובכן, קבלן שיפוצים רשום הוא קבלן שיכולותיו נבחנו על ידי הרשויות על פי קריטריונים מחמירים של ניסיון והשכלה מקצועית. קבלן כזה עבר תהליך של בחינה, תהליך שמשקף את הרצון שלו לפעול על פי החוק ותהליך שמשקף גם את העמידה שלו בקריטריונים המקצועיים הנדרשים. אבל עוד מעבר לכך, קבלן רשום הוא מעין נכס שמוחזק על ידי קבלנים ששמם רשום בפנקס הקבלנים ועל הנכס הזה אף קבלן רשום לא מוכן לוותר בקלות. היותו של קבלן, קבלן שיפוצים רשום, פותחת בפניו את האפשרות להשתתף במכרזים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים ופותחת בפניו פלח שוק ענק של לקוחות שאינם מוכנים לעבוד עם קבלנים שאינם רשומים. כפי שניתן להעריך מדובר בנכס חשוב ויקר ערך עבור אותם קבלנים, שיעשו את הכל בכדי להימנע מסיכון מעמדם זה. בכלל זה תוכלו לסמוך על כך שאותם קבלנים יעניקו לכם שירות מקצועי, אמין ומהימן, בין בגלל שכך הם נוהגים בעסקיהם באופן טבעי ובין שהם פשוט מעוניינים להגן על מעמדם כקבלנים רשומים.

מעבר לכל אלה, כמובן שישנן סיבות טובות נוספות לעבודה עם קבלן שיפוצים רשום, ובכלל זה גם אותו נושא הביטוח שדיברנו עליו קודם והנושא של בחירה באיש מקצוע שבוחר באופן מודע לפעול על פי החוק. בשורה התחתונה, על תוצאות השיפוץ של ביתכם תשפיע מאוד תכנית השיפוץ שהכין לכם אדריכל או מעצב פנים מקצועי, אבל לא פחות מכך תשפיע עליהן הבחירה שלכם בקבלן המתאים, קבלן שיפוצים רשום שעומד בסטנדרטים המקצועיים הנדרשים, שכפוף לפיקוח של הרשויות וכפוף לקריטריונים מחמירים שרק בהקפדה עליהם יוכל להמשיך ולשמור על מעמדו כקבלן רשום.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!