קבלן שיפוצים רשום

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

 

ישראלים רבים עובדים בתור קבלני שיפוצים ואפילו יש בבעלותם חברת שיפוצים קטנה. העניין הוא שלא כל אותם קבלנים מחליטים להגיש את הבקשה להיות קבלן שיפוצים רשום. בפוסט הבא נסביר לכם על התהליך של קבלן שיפוצים רשום, מה זה נותן לכם בתור קבלנים לעתיד שלכם, כמה זמן זה לוקח וכמה זה אמור לעלות לכם.

 

מה זה בכלל קבלן שיפוצים רשום?

קבלן שיפוצים רשוםקבלן שיפוצים רשום הוא קבלן שעבר את כל השלבים לרישום בפנקס הקבלנים בישראל. מדובר בקבלנים שעברו המון שלבים, מבחנים, הגישו אינספור מסמכים במטרה להיות רשומים בפנקס הקבלנים. אחרי שעוברים את כל השלבים הללו, קבלן שיפוצים מקבל רישיון הנקרא קבלן רשום 131 אך הוא חייב לעמוד בכל התנאים שרשם הקבלנים קבע כמו ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום השיפוצים, בוגר של בית הספר להנדסאים, לעבור הכשרות מתאימות ועוד.

 

מה זה נותן לי להיות קבלן שיפוצים רשום?

  1. שקיפות אל מול הלקוח- קבלני שיפוצים רשומים בפנקס הקבלנים מופיעים בפנקס ולמעשה כל אחד ואחת מאיתנו שצריך קבלן שיפוצים יכול לבדוק דרך האתר של משרד השיכון והבינוי את ההכשרות, הפרויקטים בהם הקבלן לקח חלק ועוד מידע רלוונטי לתהליך השיפוץ שלו. כך בעצם כל אחד מאיתנו יכול להשוות בין קבלנים, לקבל רושם מסוים ולקבל החלטה צרכנית הגיונית ושקולה.
  2. בקרה- ברגע שקבלן שיפוצים רשום בפנקס הקבלנים זה מראה כי הוא עבר איזשהוא סינון, בקרה מסוימת והוא לא סתם ככה נרשם וקיבל רישיון. יש ועדות, יש מבחנים, יש מסמכים שצריך להגיש ויש צורך להוכיח כי לקבלן יש ניסיון מוכח בשטח.
  3. מקצועיות – כשאנו בוחרים קבלן רשום אנו יודעים כי מדובר בקבלן מקצועי ויש לנו על מי לסמוך. כמובן שעלינו לבצע עוד כל מיני השוואות אבל זו תחילתה של דרך טובה שיכולה לסייע לנו להבין כי השיפוץ הבא שלנו נמצא בידיים טובות.
  4. הכנסה גבוהה יותר – קבלנים רשומים יכולים להגיש כל מיני הצעות למכרזים וכך בעצם להגדיל את ההכנסה שלהם, לשפר את המיומנויות והטכניקות שלהם, לבצע פרויקטים שלא בטוח שהם היו מגיעים אליהם אם הם לא היו רשומים בפנקס.

 

מתי אני חייב לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום?

זה מאוד תלוי בסוג העבודה ובמורכבות השיפוץ. לצורך הדוגמא אם אני צריך לבצע עבודה כמו למשל תוספת בניה על הגג, הוספה של חדר, הוספה של מרפסת, בניה של בית מאפס אנחנו חייבים לבחור קבלן שיפוצים שהוא רשום. במידה ונבחר לעבודות מהסוג הזה קבלן שאינו רשום, מדובר בעבירה פלילית. בשיפוצים יותר קטנים, אין זה חובה לבחור קבלן שיפוצים רשום. בגדול יש סכומים מסוימים שברגע שהשיפוץ שלנו עובר אותם אנו מחוייבים לבחור קבלן שיפוצים רשום.

 

כמה זמן לוקח לי להיות קבלן שיפוצים רשום?

יש כל מיני דברים שמשפיעים על הזמן שייקח לכם לקבל את תעודת הקבלן הרשום:

  1. עומס – ככל שהועדה יותר עמוסה, יותר קבלנים מגישים בקשות להיות קבלני שיפוצים רשומים, ככה זה עלול לקוחת יותר זמן. במידה ומדובר בתקופה פחות עמוסה כמו למשל תקופה של משבר, יכול מאוד להיות שהבקשה שלכם לא תתארך כל כך.
  2. מסמכים – יש עשרות מסמכים שעליכם להגיש כחלק בלתי נפרד מהתהליך. אם תקפידו להגיש את כל המסמכים כמו שצריך, הדבר יקצר את התהליך.
  3. לבד או בעזרת חברה – קבלנים רבים מחליטים לבצע את תהליך הגשת הבקשה לרשם הקבלנים בעצמם, אבל בסופו של דבר הם מוצאים את עצמם מסתבכים עם בירוקרטיות כאלה ואחרות. לכן, לפעמים בהחלט מומלץ לבחור בחברה מקצועית שיש לה עורכי דין המתמחים בהגשת הבקשה וזה בהחלט מקצר את הזמן לקבלת הרישיון.

 

קבלן שיפוצים רשום כמה זה עולה?

המחיר להגשת בקשה להיות קבלן רשום תלוי מאוד באם אנחנו בוחרים לבצע את הפרוצדורה בעצמנו או בעזרת חברה. בכל אופן המחיר נע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים, תלוי בסיווגים שאנחנו רוצים לקבל.

 

 

לסיכום, אם אתם עדיין לא רשומים בפנקס הקבלנים, זה הזמן לעשות מעשה ולהתחיל את התהליך, להכין את כל המסמכים. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לתת לכם מענה לכל שאלה או בקשה בדרך.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!