כמה עולה אישור עבודה לפלסטינים

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

 

כמה עולה אישור עבודה לפלסטיניםכל פלסטיני המעוניין לעבוד בשטח ישראל בתוך הקו הירוק וכן בשטח של ישובים יהודים מעבר לקו הירוק, מחויב באישור עבודה ייעודי שבלעדיו לא יוכל כלל להיכנס בשערי היישוב. העניין הוא שאת האישור הזה לא יכול העובד עצמו להוציא. כל עובד שנכנס לשטח ישראל לצורך עבודה, נמצא למעשה באחריות של מעסיק שהוא זה שאחראי להוציא את האישור ואם האישור הזה עולה כסף, הוא גם זה שאמור לממן את התהליך. אז כמה עולה אישור עבודה לפלסטינים? האם ישנה אגרה כלשהי שבה מחויב מבקש האישור או המקבל אותו? האם פרט לאגרות רלוונטיות ישנן עלויות נוספות שצריך לקחת בחשבון? על שאלות אלו ועוד, תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

איך מוציאים אישור עבודה לעובדים פלסטינים?

לפני שנדבר על העלות של הוצאת האישורים אולי כדאי שנסביר איך זה נעשה. ובכן, בכדי להוציא אישורי עבודה לפלסטינים, עליכם לפנות לרשות האוכלוסין וההגירה עם טופס בקשה ייעודי לאישור עובדים פלסטינים. אל טופס הבקשה עליכם לצרף מסמך הכולל את פרטי חשבון הבנק של העובד שעבורו אתם רוצים לקבל אישור. מסמך זה צריך לכלול את כל פרטי העובד לרבות שם, כתובת, פרטי התקשרות, שם הבנק, מספר הסניף ומספר חשבון הבנק וכן עליו להיות חתום על ידי הבנק עצמו. למסמך יש לצרף צילום של תעודת זהות תקפה של העובד. בנוסף, אם אתם מייעדים את העובד לעבודה במשמרות או לעבודה בשעות הלילה באופן שמצריך את לינת העובד בשטחי ישראל, עליכם לצרף גם כתב התחייבות לעובד פלסטיני במשמרות. את המסמכים הללו תוכלו לשלוח לרשות האוכלוסין וההגירה באמצעות הדואר האלקטרוני.

אם מדובר בעובד שכבר עבר את התהליך בעבר וכמובן, אם הכל תקין מבחינת הרשויות, תוכלו לקבל את האישור בזמן קצר מאוד, אך אם זוהי הפעם הראשונה, עליכם לצפות למעט זמן שנדרש לבדיקה. כל בקשה כזאת מועברת למשרדי התיאום והקישור של משרד הביטחון וכן לשב"כ בכדי לוודא שהעובד עומד בקריטריונים המחמירים שהוגדרו לצורך אישור עובדים פלסטינים בשטחי ישראל ובכלל זה גיל מינימלי, עבר פלילי וביטחוני ועוד.

 

אז כמה עולה אישור עבודה לפלסטינים?

מן הסתם, מה שחשוב לכם הוא לקבל את האישור על מנת שתוכלו להעסיק את העובדים בפועל ולהוציא את הפרויקטים שלכם אל הפועל ועבור זה בדרך כלל כל אגרה היא כדאית. יחד עם זאת, תשמחו לשמוע שהתשובה לשאלה כמה עולה אישור עבודה לפלסטינים היא כלום, אפס. הוצאת אישור לעובדים פלסטינים בשטח ישראל אינה כרוכה באגרות כלל. ואחרי שאמרנו את זה, אם יש לכם עובדים פלסטינים רבים בצוות העובדים, אתם בהחלט צריכים להכין את עצמכם לעלויות הכרוכות בטיפול בכל הנושא של הוצאת האישורים.

 

עלויות תפעול של עובדים פלסטינים

אישור עבודה לפלסטינים מחירמן הסתם, השאלה כמה עולה אישור עבודה לפלסטינים מתייחסת לעלות הספציפית של האגרה שאותה יש לשלם על מנת לקבל את האישור הנדרש ובהיבט הזה כבר אמרנו שלפעולה זו אין כל עלות מבחינת הרשות המטפלת. יחד עם זאת, הוצאת אישור עבודה לעובדים פלסטינים בשטח ישראל יכולה להיות כרוכה בהוצאות כספיות רבות אחרות שאינן קשורות לאגרות המשולמות לרשות המטפלת. כך למשל, אם יש לכם מספר עובדים פלסטינים שעובדים אצלכם באופן קבוע, עליכם לדאוג לא רק להוציא להם אישור עבודה מתאים, אלא גם לחדש אותו בכל פעם שהוא מאבד את תוקפו ומדובר בכל מספר חודשים. זאת אומרת שמדובר בטיפול רציף בכל הנושא של אישור העובדים שלכם ואם אתם לא רוצים שפעילות בירוקרטית זו תפגע בהתנהלות המקצועית שלכם, שדורשת את תשומת לבכם ומשפיעה ישירות על השורה התחתונה של העסק, אתם רוצים לייצר פונקציה ארגונית שדואגת לנושא האישורים הללו. במידה ויש לכם מחלקת הנהלת חשבונות, תוכלו בהחלט להטיל עליה את משימת חידוש האישורים והוצאת אישורים חדשים לעובדים פלסטינים חדשים, אבל אם אין לכם מחלקה כזאת, יהיה עליכם למנות גורם כלשהו שיטפל בנושא, בין במשרה חלקית ובין במשרה מלאה, ולכך יש בהחלט השלכות כספית ולכך בהחלט ניתן להתייחס כאל הוצאה כספית הקשורה ישירות לניהול מערך אישורי העובדים הפלסטינים שלכם בשטחי מדינת ישראל ובישובים יהודים מעבר לקו הירוק.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!