אישורי עבודה לפלסטינים

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

 

אישור עבודה לפלסטיניםאיך שלא נסתכל על זה, פלסטינים עדיין מהווים כוח אדם חשוב בענפים מסוימים בישראל ובראשם ענף הבנייה. לאורך השנים אפשרה ישראל לייבא עובדים זרים גם ממדינות זרות נוספות ובעיקר טורקיה וסין, אבל גם בתנאים אלה, עדיין מהווים הפלסטינים כוח עבודה מרכזי בענף הבניין הישראלי. אחרי שאמרנו את זה, לא כל פלסטיני רשאי להיכנס לשטח ישראל ואף לשטחם של ישובים יהודים מעבר לקו הירוק. בכדי להכניס עובדים פלסטינים נדרשים אישורי עבודה לפלסטינים (חלק ב') ובשורות הבאות נדבר בדיוק על האישורים הללו.

 

מהם אישורי עבודה לפלסטינים?

ובכן, בדיוק כפי שזה נשמע, אישור עבודה לעובד פלסטיני הוא מסמך שמאשר לאותו עובד פלסטיני להיכנס לשטחי ישראל ולשטחם של ישובים יהודיים מעבר לקו הירוק על מנת לעבוד. ללא אישור זה, לא יכול העובד הפלסטיני להיכנס לישוב יהודי או לשטח ישראל, גם אם המעסיק שלו מחזיק באישור כזה וגם אם כל חבריו לצוות העובדים מחזיקים באישורים כאלה. האישור הוא פרטני וניתן לעובד ספציפי והוא גם תחום בזמן ויש לחדש אותו בהתאם להוראות שיינתנו לכם עם הוצאת האישור הראשון בפעם הראשונה. המשמעות הפשוטה היא שאם אתם רוצים להעסיק עובדים פלסטינים בכל סוג של עבודה בשטחי ישראל או בשטחם של ישובים יהודיים כלשהם מעבר לקו הירוק, יהיה עליכם להוציא אישור עבודה לפלסטינים אותם אתם רוצים להעסיק.

 

איך מוציאים את האישור עבודה לפלסטינים?

אישורי העבודה לעובדים פלסטינים הוא נושא שמנוהל כיום על ידי רשות האוכלוסין וההגירה של מדינת ישראל. בכדי להוציא אישור כזה עליכם להגיש לרשות טופס בקשה לקבלת אישור עבודה לעובד פלסטיני ולצרף אליו מסמך של פרטי הבנק של העובד, חתום על ידי הבנק עצמו, בצירוף תעודת זהות שלו ובכלל זה שם הבנק, מספר הסניף, מספר חשבון הבנק ושמו המלא של העובד. במידה ואתם מעוניינים להעסיק את אותם עובדים פלסטינים במשמרות או להלין אותם בשטחי ישראל למהלך הלילה, עליכם לצרף גם כתב התחייבות למעסיקים עובדים פלסטינאים במשמרות. את המסמך אפשר לשלוח בדואר אלקטרוני ואת כל פרטי ההתקשרות הנדרשים תוכלו למצוא באתר האינטרנט של רשות האוכלוסין וההגירה.

 

 

מה עושים עם המסמכים שאתם שולחים?

איך מוציאים את האישור עבודה לפלסטיניםובכן, בקשת אישורי עבודה לפלסטינים היא לא סתם פרוצדורה בירוקרטית שמרגע שמילאתם אותה תוכלו לקבל את האישור באופן אוטומטי. המסמכים שתשלחו יועברו אל מנהלת התיאום והקישור ואל השב"כ ואלו יבדקו את כל הרישומים הקיימים אודות אותו עובד. ישנם כללים מסוימים שהוגדרו על ידי ממשלת ישראל ואשר מגדירים מי יכול להיות עובד פלסטיני מורשה בישראל. הגדרות אלה כוללות למשל את הגיל המינימלי של העובד, את הרקע הפלילי והביטחוני שלו ועוד שורה של פרמטרים הנבחנים על ידי הרשויות הרלוונטיות. במידה והעובד נמצא ככשיר לעבוד בשטחי ישראל, יינתן לכם האישור כנדרש. כמו כן, שימו לב שישנם עובדים שאותם תוכלו להעסיק בשטחי ישראל, אך לא תוכלו להלין אותם למהלך הלילה בעוד אחרים יוכלו לקבל אישור מלא לרבות לינה בשטחי ישראל.

 

כמה עולה האישור עבודה?

התשובה על השאלה כמה עולה אישור עבודה לפלסטינים – היא שהשירות ניתן ללא כל תשלום ואינכם צריכים לשלם דבר בכדי להוציא אישורי עבודה לפלסטינים. כל מה שאתם צריכים להקפיד עליו הוא להבין מראש מה בדיוק נדרש מכם, מהם המסמכים שעליכם לצרף לטופס הבקשה, מהם הפרטים שחייבים להופיע בבקשה שלכם ולהגיש את כלל המסמכים והפרטים הנדרשים. ככל שהבקשה שלכם תהיה מלאה יותר, כך תוכלו להשלים את התהליך בצורה מהירה יותר. במידה ויהיו פרטים חסרים, הבקשה שלכם לא תאושר כלל ותידרשו להשלים את הפרטים בטרם ניתן יהיה לדון בה פעם נוספת. נושא האישורים לעובדים פלסטינים הוא נושא שעליו מקפידה מאוד מערכת הביטחון לאור הרקורד השלילי של עובדים פלסטינים שעבדו בישראל ללא אישור והיו מעורבים בפעילות פח"ע. בהתאם לכך, חשוב גם שתשימו לב מהו תוקף האישור שקיבלתם ושתחדשו את האישור בטרם פג תוקף האישור הקודם. במידה ואתם מעסיקים עובדים פלסטינים רבים, המדובר בהחלט בתהליך שידרוש מכם זמן ותשומת לב ומאחר והדברים לא צפויים להשתנות בעתיד הקרוב, בהחלט כדאי לבחון עובד שיהיה אחראי לכל הנושא של העסקת עובדים פלסטינים וידאג להוציא ולחדש אישורי עבודה לפלסטינים המועסקים על ידכם ולעשות את זה בזמן בכדי לא לפגוע בפעילותכם העסקית.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!