התקנת שער מברזל

לא תמצאו מחירים כאלה באינטרנט! צרו קשר ולא תתחרטו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

מדוע להתקין שער מברזל, מלכתחילה? ובכן, אפשר לדמיין, סצנה פסטורלית – בה, טרם כניסה למרחב ביתי – יש שער ברזל גדול. לא משנה אם הבית עצמו הוא קטן או גדול, התקנה של שער ברזל – יכולה לתת אפקט מסוים. אין הוא טוב יותר מאפקטים אחרים, השאלה היא – האם הוא מתאים? האם, המרחב, יכול להיראות ולהרגיש טוב יותר, עקב התקנת שער מברזל?

 

באילו בתים אפשר להתקין שער מברזל?

איננו יודעים, זו שאלה שכל אחד יכול לענות עליה עבור עצמו. באילו בתים, ניתן להתקין שער מברזל?

  • ובכן, בתים עם גינה, הם מתאימים במיוחד להתקנת שערים בפריסה ארצית כניסה, ועל כן – מרחב האפשרויות נפתח.
  • כל שער, וכל דלת – הוא הזמנות לטקס מעבר. ואפשר להשפיע עליו, כדרך בחירה בשער המתאים, שיסמל את המעבר, מהחוץ לפנים.
  • במקרה של שער ברזל, יש לנו עסק עם חומר גלם מאסיבי, כבד – שצריך התקנה מקצועית. וזה, עושה רושם.

ושוב, אין רושם טוב יותר מאחרים, יש רושם שהוא פשוט מדויק עבור מרחב כזה או אחר, שמחמיא ומשלים לו. ואולי, אם לדוגמה יש ווילה גדולה, או פשוט אלמנטים מחמיאים לשער מברזל – התקנת שער ברזל, יכולה להתאים. אך, כל מקרה לגופו.

 

מרחב מאובטח ומופרד

מנגד, לשער ברזל תהא פונקציה נוספת – בהיבט האבטחתי של המרחב. כמו גם, ניתן לשלב בו מנגנוני אבטחה אחרים, ומערכת לפתיחת שער. כך שישנה אפשרות להציב אלמנט מגדר שכזה, תוחם בין מרחבים – עשוי מחומרים חזקים, ונראה מרשים.

  • מערכת אבטחה שניתן להתקין עם שער ברזל, היא זו הכוללת קודן – ויכולה לאפשר רק לאנשים מורשים להיכנס דרך השער, ולפתוח אותו.
  • ישנה דרך נוספת, והיא לעשות שימוש בשלט רחוק, שאפשר לגשת אליו דרך אחד הדיירים במרחב.
  • וגם במקרה של ידית פתיחה סטנדרטית, אפשר להתקין מנעול וצילינדר, בהתאם.

מנגנונים אלו ועוד, יכולים להרחיב אף יותר את האלמנט האבטחתי, ואת היכולת לשמר הפרדה בין המרחבים – על ידי שער כניסה.

 

עלויות להתקנת שער ברזל

כשזה נוגע לעלויות של התקנת שערי ברזל, ברוב המקרים, המחיר יכול להיות פחות מ-3,500 ₪, כאשר הטווח הוא בין כ-2,000 ₪, ל-4,000 ₪, תלוי כמובן – בסוג העבודה.

 

מטרתו של שער ברזל

בסופו של דבר, התקנת שער ברזל, יכולה לעזור בהפרדה בין המרחבים – לשמור אנשים בחוץ, ולשמור אנשים בפנים. בין אם זה כלבים, ילדים – וכיוצא בזה, שרוצים לתחום אותם למרחב הסביבתי, או לשמור בחוץ אנשים שלא אמורים להיכנס. כך שכל מי שמקבל גישה למרחב – יש לו את הגישה של מי שכבר נמצא בו, ואחראי על המרחב.

כאמור, ישנם שערי ברזל שניתנים לפתיחה ידנית, וחלקם אפילו לפתיחה אלקטרונית – מעבר ליכולת להפעיל אותם בשלט רחוק, ניתן אפילו גם דרך אפליקציה בטלפון, במקרים מסוימים.

 

תקנים להתקנת שער ברזל

לגבי תקנים – אין בארץ חקיקה מסודרת, ועל כן זה באחריות הצרכן לוודא את תקינות השער, כמו גם לוודא שיש לו אחריות מספקת בנושא, כמו גם לבדוק שהוא עובד עם אנשים שנכון לו לעבוד איתם – למטרת התקנת שער ברזל.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3564128

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!